Tuesday, December 4, 2012

Hand Cream & Face Cream - Creme de Mão & Creme Facial (GLYSOMED)

   So I was cleaning and organizing my room the other day and noticed I hadn't reviewed the best hand cream I have ever tried! It's called Glysomed, it's amazing for those really cold winter days when you need that extra protection on your hands. I can promise you it won't be considered an oily or greasy product, because I don't think it is, when you apply it you feel this nice thin layer of protection, kind of like invisible gloves! The product comes in 3 different containers, a pot - which I think is perfect for at home use, and the other 2 are tubes -  but one is fragrance free for those of you who don't like products with scents. Check them out here!

***

   No outro dia estive a fazer limpeza e organização no meu quarto e percebi que não tinha comentado o melhor creme de mãos que eu já exprimentei! Chama-se Glysomed, é fantástico para aqueles dias de inverno muito frios quando precisa daquela proteção extra nas suas mãos. Năo posso prometer-lhe que não será considerado um produto oleoso ou gorduroso, porque eu não acho que seja , quando o aplica sente uma fina camada agradável de proteção, uma espécie de luvas invisíveis! O produto vem em três recipientes diferentes, um pote - que eu considero ser perfeito para a utilização em casa, e os outros 2 são tubos - mas um deles não é perfumado para aqueles que não gostam de produtos com aromas. Vejam aqui!




   I use the Glysomed face cream as a night cream, because it's much heavier than any day cream I've used, and I feel like it replenishes my skin and it doesn't dry out nor does it leave an oily residue. Since it is a thicker cream, I should warn you that you should probably use a smaller amount than you normally would, then keep adding more if you tend to dry up. Great product, even for oily skin like mine. (If you are wondering I use the all green box.) Check them out here!

***

   Eu uso o creme de rosto Glysomed como um creme de noite, porque é muito mais pesado do que qualquer outro creme de dia que eu já usei, sinto que repõe a minha pele e não a seca nem deixa um resíduo oleoso. Uma vez que é um creme mais espesso , devo avisar que você provavelmente deve usar uma quantidade menor do que você faria normalmente, em seguida, continuar a adicionar mais, se você tende a secar. Grande produto, mesmo para a pele oleosa como a minha. (Se você está se perguntando eu usar a caixa toda verde.) Vejam aqui!

No comments:

Post a Comment