Wednesday, December 19, 2012

Christmas Gift For My Boyfriend - Prenda de Natal Para o Meu Namorado (ADIDAS)




 


   So I've been trying to figure out what I'm going to get my boyfriend for Christmas for a while now, I thought of giving him a pair of sneakers, but that would be unoriginal since I gave him the Adidas P-Sole sneakers in grey for his birthday. I thought of giving him a New Era cap, but that just didn't seem like enough and I really didn't feel like looking for another gift. So as I was scrolling through the Asos page I came across the Adidas Melbourne watch, and I must confess that I did find it a bit pricey due to the fact that I'm unemployed, but after like 3 days I checked it again and it was cheaper! Not cheap but affordable, it was about 111,12 and it's now at 77,78€! Great gift at a great price for any guy!

 ***

 
***

 Tenho andado a pensar no que vou dar ao meu namorado para o Natal já há algum tempo, pensei em dar-lhe um par de tênis, mas isso seria banal uma vez que lhe dei os Adidas P-Sole tênis em cinza no seu aniversário. Pensei em dar-lhe um boné da New Era, mas não parece ser o suficiente e realmente não me sinto com vontade de procura um outro presente. Quando estava a ver a página da Asos deparei-me com o relógio Melbourne da Adidas, e devo confessar que o achei um pouco caro, devido ao facto de eu estar desempregada, mas após três dias verifiquei novamente e estava mais barato! Não barato, mas acessível, estava por cerca de 111,12 e está agora por 77,78 €! Grande presente a um óptimo preço para qualquer rapaz!


No comments:

Post a Comment