Friday, November 16, 2012

Early Christmas Shopping - Compras de Natal Antecipado (PRIMARK)

   It's already November, it amazes me how this year is flying by so fast, all I know is that next month is Christmas and what does that mean? Gifts, of course!
  When it comes to gifts, I'm definitely a giver, I love the struggle, at a certain level of course, of finding that perfect gift for your loved ones.
   This year, due to the crisis, and since I don't currently have a job, I will be giving cheaper gifts, I've budgeted about 10€ for each person, but if I can find something nice for less I'll take it!

   Here are two examples of exactly that, both under 10€ and heartwarming gifts, literally! The red scarf is for my cousin, who is about 11 years old, she is having a fur loving fase right now, so this is perfect! PRICE: 5€
   The pretty pink one is for my goddaughter, who is about 3 ½ years old, it might be a little big, but I thought it was too adorable to be left in the store! I love the cute pink heart detail on the top! 
PRICE: 6€ 
   They were both purchased at Primark.
*** 




***
   Já estamos em Novembro, estou estupefacta com o facto de este ano ter passado tão rápido, só sei é que no próximo mês é Natal e o que isso significa? Prendas, claro!
  Quando se trata de prendas, eu prefiro oferecer, adoro a constante luta, até um certo nível é claro, de procurar a prenda perfeita para os seus mais queridos.
   Este ano, devido à crise, e uma vez que atualmente estou desempregada, vou oferecer prendas mais baratas, eu estipulei uma margem de 10€ por pessoa, mas se puder encontrar algo de bom por menos eu levo!
    Aqui estão dois exemplos de isso mesmo, ambos por menos de 10 e prendas simples, mas animadoras! O cachecól vermelho é para a minha prima, que tem cerca de 11 anos de idade, ela está a passar uma fase de adorar pelo na roupa, então esta é perfeita! Preço: 5€
    O cor-de-rosa é para a minha afihada, que tem cerca de 3
½ anos , pode lhe ficar um pouco grande, mas eu achei que era demasiado lindo para ficar na loja! Eu adoro o detalhe do coração rosa no topo!
PREÇO: 6 €

   Foram ambos comprados na loja Primark

No comments:

Post a Comment