Thursday, November 29, 2012

Babaria Products - Produtos Babaria



   I have used each of these products for the whole 12 months of last year, one of the greatest plus point for me is the Aloe Vera ingredient, I hate the fact that most of the products on the market are full of unnecessary ingredients. These are pretty good products for their price, but most of them didn't really work for me because they aim for dry skin types. But over all good products.

***

   Usei cada um destes produtos durante todos os 12 meses do ano passado, um dos maiores aspectos positivos para mim é o ingrediente Aloe Vera, odeio o facto de a maior parte dos produtos no mercado conterem ingredientes desnecessários. Estes são produtos muito bom pelo seu preço, mas a maior parte não funcionou para mim, pois estão direccionados para os tipos de pele seca. Mas no geral são bons produtos.


FACIAL CLEANSER - CREME DE LIMPEZA & TONER



      I didn't like these products because since they are cleansers they didn't lather at all, too silky and they didn't make my skin feel very fresh and clean.

***

  Não gostei destes produtos, pois não fazem espuma absolutamente nenhuma, são demasiado sedosos e não fizeram com que a minha pele se sentisse fresca e limpa. 





SCRUB - EXFOLIANTE 
 
                                                This is my favourite product from the Babaria - Aloe Vera collection.It isn't too harsh nor too soft, it really leaves your skin feeling fresh and renewed. I still use this product, (unlike the rest of them), I use the same method as the Blue Corn 3-in-1 face mask, I like to change every now and then to get that new product feeling. Great product!

***

   Este é o meu produto preferido da colecção Babaria de Aloe Vera. Não é demasiado áspero nem demasiado suave, deixa a sua pele verdadeiramente fresca e renovada. Continuo a usar este produto, (ao contrário do resto da gama), uso o mesmo método que a máscara facial Blue Corn 3-em-1 da Body Shop, eu gosto de mudar de vez em quando para ter aquela sensação de um novo produto. Muito bom produto!




MOISTURIZER - HIDRATANTE
 

   I would love to say that this cream is amazing and BLAH BLAH BLAH, but I can't. I have oily skin, and for those of you who are also on that team, I strongly encourage you NOT to buy this product! It's great for DRY SKIN TYPES, very silky, very moisturizing, but way too oily and greasy for me. All in all a great product, just not for my skin type.

***

   Gostaria muito de dizer que este creme é incrível e BLÁ BLÁ BLÁ, mas não posso. Tenho pele oleosa, e para todos vocês que estão nessa equipa, eu encorajo vos, a NÃO comprar este produto! É óptimo para os tipos de pele seca, pois é bastante sedoso hidratante, mas demasiado oleoso e gordurento para mim. No geral é um excellente produto, mas não para o meu tipo de pele.


Babaria Portugal
Babaria UK

No comments:

Post a Comment