Thursday, February 7, 2013

Happy Birthday To Me! - Parabéns Para Mim! (Lancôme)

 Happy birthday to me! Wow, I'm 21, life is starting to get pretty real now. I don't really celebrate much on my birthday, I prefer to party hard on every other day but on my birthday, weird right?
***
   Parabéns para mim! Wow, tenho 21 anos, a vida está a começar a ficar muito real agora. Não tenho por hábito comemorar muito no meu aniversário, prefiro festejar em todos os outros diasmenos no meu aniversário ,estranho não é?

  
   I don't usually ask for anything on my birthday, if anything really, but my boyfriend was kind enough to give me the new La Vie Est Belle from Lancôme. I love every single detail about this perfume, the packaging is discreet yet beautiful, as well as the bottle itself. He gave me the 50ml which retails for about $75,00 or 73,50€. The scent lasts all day long and to me seems like a mix between the sweet scent of Aquolina Pink Sugar and the sexy scent of the Hugo Boss Deep Red. 

zoom - Eau de Parfum

  Não costumo pedir nada no meu aniversário, se é que chego a pedir , mas o meu namorado teve a gentileza de me oferecer o novo La Vie Est Belle da Lancôme. Adoro todos os detalhes de este perfume, a embalagem é discreta mas bonita, bem como a própria garrafa. Deu me o de 50ml que é vendido por cerca de $ 75,00 ou 73,50 €. O cheiro dura o dia todo e para mim faz me lembrar uma mistura entre o doce aroma de Aquolina Pink Sugar e o aroma sexy do Hugo Boss Deep Red.
Está disponível na Perfumes & Companhia.


No comments:

Post a Comment