Thursday, January 3, 2013

Mini Haul #3 - Mini Comprinhas #3 (BLANCO & TEZENIS)

   It's sale season, and I've already begun my shopping. It isn't much, but I'm glad with them price wise!
   My first purchase was a black dress with a sheer back, I bought it at Blanco, it was 60,00 but I bought it at 15,00! I quickly searched the stores in the mall for a backless bra, to use with the dress, and found one! At a store called Tezenis, I was a little hesitant about the price, it cost me 14,99€, but works amazingly and well worth the money. My last purchase of the day was a pack of tights, I mean a girl can never have enough right? 


***

   Começou a época de saldos, e eu já comecei as minhas compras. Não são muitas, mas estou feliz com o preço sensato! 
   A minha primeira compra foi um vestido preto com as costas transparentes, que eu comprei na Blanco, era 60,00 € mas eu comprei a 15,00 €! Rapidamente procurei nas lojas do shopping por um sutiã sem costas, para usar com o vestido, e encontrei um! Numa loja chamada Tezenis, estava um pouco hesitante sobre o preço, custou-me 14,99 €, mas funciona incrivelmente bem e vale o dinheiro. A minha última compra do dia foi uma embalagem de collants, quer dizer uma rapariga nunca tem o suficiente, certo?



No comments:

Post a Comment