Sunday, April 14, 2013

Review Elegant Spa & Studio Hair cut - Post sobre o Salão Elegant Spa & Studio

  

   I just got my hair cut for the first time since I moved back to Canada, and was feeling pretty overwhelmed by it. It took me years to find a decent hairdresser in Portugal, they either cut way too much or just did a sloppy job, so I was thinking it was going to happen here too, but it didn't! This hairdresser is a keeper! It's called Elegant Spa & Studio and they are located on Rogers Road, they have fair prices and the salon itself is beautiful, they also speak Portuguese for those who are interested! Check them out on Facebook here.
***
   Cortei o meu cabelo pela primeira vez desde que me mudei para o Canadá, e estava me a sentir muito oprimida, pois demorei anos para encontrar um cabeleireiro decente em Portugal, ou cortavam demais ou apenas faziam um trabalho desleixado.Por isso pensei que fosse passar pelo mesmo dilema aqui também, mas isso não aconteceu! Esta cabeleireira é o máximo! O salão chama-se Elegante Spa & Studio e estão localizados na Rogers Road, e têm preços justos e o salão em si é lindissímo, eles também falam Português para aqueles que estão interessados! Veja o Facebook deles aqui.



   Remember the post about my hair? I was going to get rid of my layers but instead had more done, the hair dresser Sandra recommended I try it, and even though I was a little hesitant, I did, and loved it!! She also straightened my super curly hair and it stayed pin straight for 3 days!

***

   Recorda-se do post sobre o meu cabelo? Entrei no salão para se livrar das minhas camadas mas em vez disso, ainda coloquei mais! A cabeleireira Sandra recomendou que eu experimentá-se e apesar de eu estar um pouco hesitante, eu fiz, e adorei! Ela também esticou o meu cabelo super encaracolado e permaneceu lisinho durante 3 dias!



   I'm definitely going back in about 3 months or so for another trim! I payed 40$CAD for a trim (adding layers also) , and straightening. I was in and out in about an hour. So if you're looking for something fairly cheap in the west end of Toronto, try this salon!

***

   Definitivamente irei voltar em torno de 3 meses ou mais para cortar umas pontas! Eu paguei 40 $CAD para cortar as pontas (fiz mais umas camadas), e estiquei o cabelo. Entrei e saí em cerca de uma hora. Por isso, se estiver à procura de algo relativamente barato no extremo oeste de Toronto, tente este salão de beleza!

No comments:

Post a Comment